وبلاگ غیر رسمی مرکز فناوری اطلاعات

با ذکر خداوند متعال و یاد شهدای معلم

وبلاگ غیر رسمی مرکز فناوری اطلاعات

با ذکر خداوند متعال و یاد شهدای معلم

پیش بینی خارق العاده سی سال پیش رهبر انقلاب

انقلاب ایران، مادر همه انقلاب‌های اسلامی خواهد شد

بولتن نیوز: سخنان زیر را با هم بخوانیم. این آینده نگر توانا که بیش از سی سال پیش جنبشهای امروز جهان عرب و اسلام را به روشنی پیش بینی کرده است کیست؟ این ذهن تحلیلگر که ایران را به درستی «مادر انقلاب»های جهان عرب و اسلام نام می نهد چگونه توانسته بیش از سه دهه قبل اعلام کند که فرزندان انقلاب اسلامی در جهان عرب، روزی به پا خواهند خواست و به یاری ایران انقلابی خواهند آمد!

این سخنان، سخنان سیدنا القائد در نماز جمعه 17/5/1359 است. البته فرازهایی شبیه این سخنان در برهه های زمانی اخیر هم از سوی ایشان بیان شده است. بخوانید و بر آینده نگری این بزرگ مرد درود فرستید:

«ملت ایران هفتاد هزار شهید داده است. ملت ایران باز هم آماده است که شهید و مجروح دهد. ملت ایران برای خاطر خدا و برای اقامه‌ی نام خدا و برای احیاء اسلام، برای اقامه یک دولت بزرگ اسلامی، یک قدرت عظیم اسلامی که بینی آمریکا و شوروی را به خاک بمالد و ابرقدرتها را از این منطقه مأیوس کند باز هم حاضر است فداکاری کند و باز هم حاضر است شهید بدهد.

انقلاب ایران، انقلاب ایران مادر همه انقلاب‌های اسلامی در سراسر این منطقه شده است و خواهد شد. بعد از پیروزی انقلاب شما احساسات اسلامی و ایمانی در سراسر این منطقه به جوش آمده است امروز جنبش‌های آزادی‌بخش بر مبنای ایدئولوژی اسلام درمنطقه، اینجا و آنجا به وجود آمده و آتش‌ها شعله‌ور شده است. اما شما باید ادامه بدهید، ملت ایران باید بداند که این فرزندان به کمک او خواهند شتافت.


ای مادر انقلاب‌های اسلامی جهان عرب و جهان اسلام، ای انقلاب اسلامی ایران و ای ملت بزرگ مسلمان در ایران و ای رهبر عظیم الشأن، بی گمان آن کسانی که زاییده‌ی این انقلابند یعنی انقلاب‌های دیگری که در سراسر کشورهای مسلمان‌نشین به وقوع پیوسته است و به وجود آمده است و خواهد آمد اینها به کمک انقلاب اسلامی ایران می آیند، اما انقلاب اسلامی ایران باید راه خود را ادامه دهد. ما باید آمریکا را مأیوس کنیم و دیدیم که می‌توانیم مأیوس کنیم. «اسْتَعینُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرین‏»(بقره153) خدا با صابران است خدا با دانشجویان مسلمان است. خدا با مبارزان مسلمان است.»


آری این سخنان رهبر انقلاب در سی سال پیش است. وقتی به این سخنان گوش می کردم بی اختیار این ابیات به خاطرم آمد و ایشان را عاشقی شوریده دیدم که عشق را به آواز بلند فریاد می زنند:

عشق را دیدم میان عاشقان ساقی شده

جان ما را دیدن ایشان مبادا بی​شما

جان​های مرده را ای چون دم عیسی شما

ملک مصر و یوسف کنعان مبادا بی​شما


امروز مردم مصر و یمن و تونس و بحرین و... به فراخور خود از نشئات این عشق بهره گرفته اند و به مانند رهبر ما عشق را به آواز بلند فریاد می کنند و در فراق جمال آزادگی و استقلال می سرایند که:

درد ما را در جهان درمان مبادا بی​شما

مرگ بادا بی​شما و جان مبادا بی​شما

سینه​های عاشقان جز از شما روشن مباد

گلبن جان​های ما خندان مبادا بی​شما

 

امروز دیگر ایران اسلامی به مدرسه انقلابهای ضد استعماری جهان تبدیل شده است. ایران انقلابی می رود تا بتواند تشکیل فدراسیون هایی از کشورهای مسلمان همسایه را پیشنهاد کند. ایران تحت رهبری امام خامنه ای می رود که به پایتخت فرهنگی و سیاسی جهان اسلام تبدیل شود. یقینا این میوه ی سه دهه مقاومت و صبر و ایستادگی مردم انقلابی ایران است که "بهشت را به بها می دهند نه به بهانه". فی الحال بایستید و سقوط دیکتاتوری لیبرال دموکراسی را نظاره گر باشید که آن پیر خمین وعدع صدق داد که قرن پانزدهم، قرن اسلام و غلبه حق بر باطل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد